دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
عیادت مدیرکل کتابخانه‌های استان از فعال عرصه کتاب و کتابخوانی در یزد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در آستانه هفته کتاب، به همراه جمعی از همکاران خود به عیادت مدیر «پاتوق کتاب آسمان» یزد و از فعالان عرصه کتابخوانی این استان رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد به همراه جمعی از همکاران خود، با حضور در منزل حسام سالکی، مدیر پاتوق کتاب آسمان یزد و از نیروهای باسابقه حوزه هنری انقلاب اسلامی رفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار با آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای سالکی، در جریان چگونگی مصدومیت این فعال عرصه کتابخوانی قرار گرفت.

سالکی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد، هم‌نشینی با اهالی فرهنگ و کتاب را فرصت مغتنمی برای خود دانست و برای همه کتابداران و کارکنان نهاد در امر خطیر ترویج فرهنگ مطالعه، آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین استفاده مطلوب از ظرفیت بزرگ کتابخانه مرکزی یزد را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی با محوریت کتاب، این مجموعه به پاتوق اهالی فرهنگ، کتاب و کتابخوانی تبدیل شود.

گفتنی است، حسام سالکی، مدیر «پاتوق کتاب آسمان» یزد و دستیار رئیس حوزه هنری کشور در بخش «ارتباطات در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی»، چهار ماه پیش در جریان سفر کاری به شهر حلب سوریه، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط