دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
غرفه‌ آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب نجف ممتاز شناخته شد

غرفه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف به عنوان غرفه ممتاز انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، میثم محتاجی مسئول غرفه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف با اشاره به این خبر اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف با حضور 300 ناشر از کشورهای آلمان، اسپانیا، اردن، لبنان، مصر، عراق، ایران، سوریه و امارات متحده در نجف اشرف برگزار و غرفه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.
 
وی گفت: خوشبختانه افزون بر فروش تمامی 6 هزار جلد کتاب عرضه‌شده در این نمایشگاه و استقبال بالا از آثار و انتشارات آستان قدس رضوی از 600 مشتری نیز شامل اساتید و علمای دانشگاه‌های کربلا و نجف و حوزه‌های علمیه و ... جذب مخاطب داشتیم‌.
 
میثم محتاجی افزود: از جمله آثار عرضه‌شده بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف اثر ارزشمند «المعجم فی فقه لغه القرآن و سرالبلاغه» است که با استقبال بالای مخاطبان مواجه شده است.
 
محتاجی همچنین خاطر نشان کرد: از دیگر آثار عرضه‌شده در این نمایشگاه که مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفت می‌توان به آثاری همچون «سیره سیدالانبیاء و المرسلین محمد(ص)»، «الشیعه فی ایران دراسة التاریخیة»، «آثار سید مرتضی»، «دراسات فی علم النفس» و آثار حدیثی بنیاد اشاره کرد.
 
وی همچنین ادامه داد: در این نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه‌های علوم اسلامی و امام رضا(ع) و همچنین توانمندیها و ویژگی‌های چاپی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در قالب بروشورهایی به مخاطبان معرفی و عرضه شد.
 
محتاجی در پایان از مساعدت و حمایت‌های معاونت بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم از هماهنگی‌ و حمایت‌های این معاونت در پیشبرد امور نمایشگاه و عرضه آثار و محصولات فرهنگی مجموعه آستان قدس رضوی در عرصه های بین‌الملل استفاده کنیم.
 
وی اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه، حضور و بازدید از دو دانشگاه و یکی از حوزه‌های علمیه نجف بود که در این زمینه گفت‌وگوهای مفیدی درباره برگزاری نشست‌های علمی مشترک، چاپ آثار با همکاری علمی موسسات آستان قدس و ... نیز با مدیران و استادان این موسسات انجام شد.
 
در این نمایشگاه -که از 28 مهرماه تا 8 آبان ماه سال جاری در کشور عراق برگزار شد- مجموعه موسسات آستان قدس رضوی در غرفه‌ای به مساحت 18 متر مربع آثار و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها