سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۴
مقايسه تطبيقي قيام حسيني و انقلاب خميني(ره)

انتشارات مركز پژوهش‌هاي سازمان صدا و سيما به مناسبت ايام شهادت امام حسين(ع)كتاب «مقايسه تطبيقي قيام حسيني و انقلاب خميني(ره)» به قلم سيدحسين اسحاقي را به زودي منتشر مي‌كند.‌\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب با تبيين زواياي مشترك دو واقعه قيام حسيني و انقلاب اسلامي ايران، به مقايسه‌ قيام امام حسين(ع) برضد حكومت جنايت‌كار يزيد و قيام امام خميني(ره) عليه حكومت خودكامه پهلوي در ايران مي‌پردازد.

چاپ اول كتاب «مقايسه تطبيقي قيام حسيني و انقلاب خميني(ره)» در شمارگان 18000 نسخه، 150 صفحه و بهاي 18000 ريال تا ماه آينده روانه بازار نشر مي‌شود.

انتشارات مركز پژوهش‌هاي صدا و سيما همچنين چاپ و انتشار كتاب دو جلدي «معرفت امام زمان(ع) و تكليف منتظران» نوشته دكتر ابراهيم شفيعي‌سروستاني را در دستور كار خود دارد.

اين كتاب درباره زندگي و شخصيت حضرت مهدي(عج) است كه در آن مباحثي نظير انتظار و تكليف منتظران در زمان غيبت، علائم ظهور و فرهنگ مهدوي عنوان مي‌شود.

جلد اول كتاب «معرفت امام زمان(عج) و تكليف منتظران» در 852 صفحه و بهاي 50000 ريال و جلد دوم در بهاي 55000 ريال تا ماه آينده به بازار كتاب عرضه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها