دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت ۱۳ آبان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌هایی را به‌مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی با عنوان «فرزندان ایرانیم» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، سازمان فرهنگی هنری ویژه‌برنامه‌هایی به‌عنوان ««فرزندان ایرانیم» با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی بین نوجوانان و جوانان، برگزار می‌کند.
 
همزمان با روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی فرهنگ‌سرای مقاومت در خیابان طالقانی برپا می‌شود. در این فرهنگ‌سرا برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار و محصولات فرهنگی بین مخاطبان توزیع می‌شود. آنچه در فرهنگ‌سرای مقاومت مورد تاکید ویژه است استکبارستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت و همچنین زنده نگه‌داشتن رخدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان عمومی، شناساندن انقلاب اسلامی به‌عنوان یک ملت استکبارستیز به همه قدرت‌های شیطانی و حمایت از ملت‌های عدالت‌خواه جهان است.
 
فرهنگ‌سرای مقاومت در ۱۲ بخش تشکیل شده است که ازجمله آن می‌توان به نمایشگاه کتاب، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی، هم‌عهدی با شهدای دانش‌آموز، عکاسی هنر مقاومت، گریم و توزیع پرچم، گزارشگر انقلاب، مسابقه «گوی و میدان»، رهایی بادکنک به رنگ پرچم، اشاره کرد.
 
مسابقه ادبی «از فهمیده تا لندی» با مشارکت کانون‌های ادبی مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا پایان آبان‌ آثار ادبی خود با محوریت دانش‌آموزان شهید به‌خصوص حسین فهمیده و علی لندی در قالب دلنوشته در فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۰۲۵۶۶۰۹۴۵ ارسال کنند و تمامی آثار ارسال شده پس از پایان مهلت ارسال، داوری شده و به هر یک از ۱۰ اثر برتر این مسابقه مبلغ ۱۰ میلیون ریال و به ۲۰ اثر شایسته تقدیر مبلغ ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
کمیک موشن «چهل سردار» با موضوع شهید لندی تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
 
همچنین تمامی مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه به مناسبت روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، برنامه‌های متنوع تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها