دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
انتشار همزمان دو کتاب از زندگی مادر و پسری آسمانی

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) کتاب‌های «‌فرشته‌ای که بال نداشت» داستان زندگی مادرشهیدی مبلغ، مدرس، نماینده یک شهر و شهیده و «به بدرقه‌ام بیا» روایت زندگی پسری مبارز، مجاهد، رزمنده و شهید از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شیرین زارع‌پور؛ نویسنده هردو کتاب، روایتگر فراز و نشیب زندگی هر دو نفر است؛ هم مادر و هم پسر. او از وقایع مشترک می‌گوید و از روحیات متفاوت، از استعدادها می‌گوید و آرزوهای مختلف. از دفاع مقدس و جوان‌هایی که عطای بورسیه‌های بهترین دانشگاه‌ها را به لقایشان بخشیدند و خونشان بر نهال نو پای انقلاب ریخت، تا مادرانی که رنگ و بوی فرزندانشان را گرفتند و ادامه دهنده راهشان شدند. او از مسئولیت می‌گوید و وظیفه شناسی؛ از دشمنی می‌گوید و شهادت مظلومانه، ترور ناجوانمردانه و پرونده باز شهادت یک نماینده مجلس، یک مادر شهید...
 
باید هر دو کتاب را باهم خواند تا مفهوم تربیت ایرانی-اسلامی را درک کرد.
 
کتاب «فرشته‌ای که بال نداشت» در 176 صفحه به بهای 43 هزار تومان و کتاب «به بدرقه‌ام بیا» در  208 صفحه به بهای 48 هزار تومان از طریق فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دایرکت صفحه فروشگاه روایت فتح به نشانی   revaytfathonline قابل خریداری است.
 
خرید اینترنتی : www.revayatfath.ir
 @revayatfath2

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها