دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
فروشگاه «کتابشهر تبریز» افتتاح می‌شود!

آئین افتتاح «کتابشهر تبریز» دو‌شنبه 3 آبان‌ماه با حضور ناصر فیض، احمد بابایی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، آئین افتتاح «کتابشهر تبریز» دو‌شنبه 3 آبان ماه برگزار خواهد شد. در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 15:30 آغاز خواهد شد، علاوه‌بر جشن امضای کتاب‌های «فیض‌بوک» و «زلالود»، آقایان ناصر فیض و احمد بابایی به شعرخوانی نیز می‌پردازند.


فروشگاه «کتابشهر تبریز» که هشتمین و بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کتاب و محصولات فرهنگی مجموعه کتابشهر در سطح کشور می‌باشد، در خیابان امام، روبروی مسجد سالار شهیدان واقع شده است و در مساحتی بالغ بر 270 مترمربع، بیش از 10.000 عنوان کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و دارای بخش‌های کودک و نوجوان (با بیش از 5000 عنوان کتاب)، لوازم‌التحریر، هدایای فرهنگی، بازی‌های فکری کودک،‌ نوجوان و بزرگسال و مشاوره رایگان (تحصیلی، ازدواج، سبک زندگی و ...) می‌باشد.


پیش از این نیز 7 شعبه از فروشگاه‌های این مجموعه در شهرهای مختلف افتتاح شده و همچنین شعب اردبیل، نیشابور، کرج و ایلام در آینده نزدیک به‌صورت رسمی افتتاح خواهند شد. کتابشهر تلاش می‌کند علاوه‌بر عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، به‌عنوان پاتوقی برای برگزاری رویدادها و گردهمایی‌ها، زمینه را برای تضارب آرای اصحاب فرهنگ و هنر فراهم کند و جریان‌سازی فرهنگی در شهرها از این طریق میسر سازد.

لاقه‌مندانی که تمایل به ایجاد کتابفروشی دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ketabshahrco.ir مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها