شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کتاب «چهارچوبی برای سیاست‌گذاری علم، تعامل علوم طبیعی و علوم انسانی» بررسی می‌شود

خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) نشست معرفی و بررسی کتاب «چهارچوبی برای سیاست‌گذاری علم، تعامل علوم طبیعی و علوم انسانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی خانه‌ کتاب و ادبیات ایران، نشست معرفی و بررسی کتاب «چهارچوبی برای سیاست‌گذاری علم، تعامل علوم طبیعی و علوم انسانی» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در این نشست سید محمدتقی موحد ابطحی(منتقد و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، علی‌اصغر خندان(منتقد و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، محمدرضا قائمی‌نیک(نویسنده و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی) و محمد رضایی‌مقدم (دبیرنشست و دانش‌‌آموخته رشته الهیات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) حضور خواهند داشت.

نشست معرفی و بررسی کتاب «چهارچوبی برای سیاست‌گذاری علم، تعامل علوم طبیعی و علوم انسانی» دوشنبه (سوم آبان‌ماه 1400) ساعت 14 تا 15:30 برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی ww.aparat.com/khaneketab و پلتفرم اسکای روم به نشانی www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab61 مشاهده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها