جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرستان اصلاندوز شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده رئیس جمهور وارد شهرستان اصلاندوز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نماینده رئیس جمهور وارد شهرستان اصلاندوز شد.

دیدار با عشایر غیور و مرزنشینان خطه اصلاندوز با حضور عشایر چندگانه و برنامه‌های سنتی عشایر، رونمایی از یادمان شهدای گمنام شهرستان اصلاندوز، بازدید از پروژه های مهم اصلاندوز (پروژه سیفون دره رود، پروژه لایروبی و علاج بخشی سد میل مغان)، شورای اداری اصلاندوز، بازدید از مجتمع ولیعصر گرمی، بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری اردبیل از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل است.

بر اساس همین گزارش، محمدمهدی اسماعیلی در جریان سفر رئیس‌ جمهوری به استان اردبیل به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در لحظه ورود به شهرستان اصلاندوز با حضور در روستای احمدلو، با عشایر غیور و مرزنشینان خطه اصلاندوز دیدار کرد.

عشایر این روستا سوار بر اسب در حالی که پرچم‌های ایران را در دست داشتند از ویزر فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال کردند. این دیدار با برنامه‌های سنتی عشایر همراه بود.

اسماعیلی در این دیدار از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات عشایر اصلاندوز قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در پروژه آب و خاک سیفون دره‌رود در جریان عملیات اجرایی آن قرار گرفت.


اسماعیلی همچنین با ادای احترام به مقام شامخ شهدای این خطه مرزی، از یادمان شهدای این شهرستان مرزی رونمایی کرد.

وی عشایر و مرزداران منطقه مغان را مردمی غیور توصیف و بیان کرد: مرزداران این منطقه در طول تاریخ نقش ویژه‌ای در پاسداری از حاکمیت ملی کشور بر عهده داشته‌‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها