پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
تجدید میثاق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرمان‌های شهدا در زاهدان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در سفر به سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دقایقی پیش در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت و در بدو ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدای این شهر با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

محمدمهدی اسماعیلی -که به مناسبت هفته وحدت به زاهدان سفر کرده است- در همایش منادیان وحدت حضور خواهد داشت.


در ادامه آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به گفت‌وگو پرداختند.
محمدمهدی اسماعیلی، پنجشنبه در بدو ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدا و نثار گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را گرامی داشت.

در این سفر حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زاهدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها