چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی قزوین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین گفت: همزمان با هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتب برگشتی در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، فاطمه محمدبیگی گفت: علاوه بر عضویت رایگان در این ایام، در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی و تکریم اعضا و تشویق آنها به بازگشت منابع امانتی خود، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح همه اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۵ مهر لغایت ۲ آبان‌ماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی (مربوط به دوران کرونا و قبل از آن) خواهند شد.

محمدبیگی تصریح کرد: مدت امانت یک کتاب در هر دوره امانت ۱۴ روز است که در صورت تأخیر در بازگشت به ازای هر روز مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد دریافت می‌شود که در این دوره، این جرائم مورد بخشودگی قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با اشاره به ضوابط عضویت رایگان اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از امکان عضویت رایگان؛ در روزهای اول تا سوم آبان ماه اقدام نموده و در روزهای یاد شده عدد ۱ را به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال نمایند تا پس از پایان مهلت مذکور، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی از مخاطبان و علاقه‌مندان خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، از شیوه غیرحضوری به جهت استفاده از امکان عضویت رایگان استفاده کنند.

استان قزوین دارای ۳۷ کتابخانه نهادی و ۲۲ کتابخانه مشارکتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها