چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
حضور موسسات نشر زیرمجموعه آستان قدس در نمایشگاه کتاب نجف

6 هزار جلد از آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در کنار سایر موسسات فرهنگی همچون به‌نشر و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف حضور فعالی خواهد داشت و به عرضه محصولات خود می‌پردازد.

160 عنوان کتاب در قالب بیش از 6 هزار جلد کتاب از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه معرفی و عرضه می‌شود که از جمله این آثار می‌توان به عناوینی همچون «المعجم فی فقه الغه قرآن و سرالبلاغه»، «نصوص فی علوم قرآن»، «موسوعه حدیث نبوی»، «منهج موضوعی نهج البلاغه»، «سفینه البحار»، «کشف القناع»، «فقه احادیث امام رضا (ع)»، «ابنا الکرام»، «ابن تیمیه»، «معجم اعلام متکلمین»، «معجم مصطلحات فلسفیه»، «المبدا و المعاد» و... اشاره کرد.

در این نمایشگاه که از 28 مهرماه تا 8 آبان ماه سال جاری در کشور عراق برگزار خواهد شد، مجموعه موسسات آستان قدس رضوی در غرفه‌ای به مساحت 18 مترمربع آثار و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

در حاشیه این نمایشگاه رایزنی‌های فرهنگی با ناشران مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی کشور عراق و سایر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه نیز انجام خواهد شد تا از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و طرف‌های متقابل، در ترویج و نشر معارف اسلامی با همکاری کشورهای جهان اسلام استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها