سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کتاب «فناوری هسته‌ای در منطقه‌ غرب آسیا» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «فناوری هسته‌ای در منطقه‌ غرب آسیا» در فروشگاه کتابشهر بهارستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) آیین رونمایی از کتاب «فناوری هسته‌ای در منطقه‌ غرب آسیا» برگزار می‌شود. این رونمایی  چهارشنبه ۲۸ مهرماه، ساعت ۱۵:۳۰ در فروشگاه کتابشهر بهارستان واقع در تهران، خیابان ابن‌سینا، بالاتر از میدان بهارستان، روبه‌روی بیمارستان طرفه برگزار خواهد شد.

مجید بذرافکن معاون فرهنگی سپاه، حجت‌الاسلام میرمحمدی مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بیژن پیروز استاد دانشگاه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از مهمان‌های این مراسم خواهند بود.

هدف از نگارش این اثر آشنایی مخاطب با روند فعالیت‌های هسته‌ای در منطقه مهم و حیاتی غرب آسیاست و مخاطب طی مطالعه آن به صورت اجمالی با دسته بندی فعالیت‌های هسته‌ای و جایگاه هر یک از کشورهای منطقه فوق در این عرصه آشنا می‌شود.

علاوه بر این ضرورت و چرایی بکارگیری فناوری هسته‌ای در این منطقه و دلایل کشورها جهت دستیابی به این فن آوری نیز مورد بحث و یررسی قرار گرفته است.

مطالعه این کتاب علاوه بر دانشجویان و پژوهشگران علوم سیاسی، مطالعات منطقه‌ای (گرایش غرب آسیا و شمال آفریقا) و علاقمندان به حوزه اقتصاد سیاسی، برای جوانان دانشگاهی (به‌ویژه فعالان رشته های فنی و مهندسی ) و مدیران بخش‌های ذیربط در مراکز دولتی نیز مفید فایده خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها