دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
نشست ‌‌«حکمرانی اسلامی» به همت کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود

به همت کانون اندیشه جوان در گفتگوی زنده مجازی به موضوعات «مبانی حکمرانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» و « نسبت عدالت و ساختار حکمرانی» ‌از نشست های حکمرانی اسلامی پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به همت کانون اندیشه جوان در گفتگوی زنده مجازی به موضوعات «مبانی حکمرانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» و « نسبت عدالت و ساختار حکمرانی» ‌از نشست های حکمرانی اسلامی پرداخته می‌شود.

حکمرانی اسلامی شیوه حکومتی است که در آن ابعاد روابط بین حکومت و مردم، تعامل اجزای تشکیل‌ دهنده حکومت و رابطه آن با سایر حکومت‌ ها، در اهداف و سیاست‌ ها، قوانین و خط‌ مشی‌ ها، برنامه‌ ریزی و اجرا و نظارت و ارزیابی بر اساس مبانی، اصول و روش‌ های اسلامی تنظیم می‌گردد. هدف حکمرانی اسلامی زمینه‌ سازی برای توسعه و تعمیق عقلانیت تهذیب‌ یافته، اخلاق و معنویت‌ گرایی دینی و رشد، تعالی و سعادت انسان و همچنین گسترش برخورداری از زندگی با نشاط، ایمن، سالم، عادلانه، آزاد و کریمانه است.

در همین راستا کانون اندیشه جوان قصد دارد تا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ های 27 و 28 مهر ماه ساعت 15 با حضور مجید بهستانی و محسن مهدیان در نشست‌های مجازی تحت عنوان «مبانی حکمرانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» و « نسبت عدالت و ساختار حکمرانی» در صفحه اینستاگرام کانون اندیشه جوان به نشانی @canoon_org به گفتگو بپردازد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها