شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تبریک دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی  کشور به روشندلان

علیرضا مختارپور؛ دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی روز جهانی عصای سفید را به کتابداران و اعضای روشندل کتابخانه‌های عمومی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا)؛ به نقل از نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور؛علیرضا مختارپور در پیامی ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید به کتابداران نابینا و کم‌بینای شاغل در کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد:نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتخار دارد با بهره‌گیری از دانش و توانمندی شما روشندلان، زمینه‌ی ارائه خدمات کتاب‌خوانی و فرهنگی به جامعه نابینایان را در بیش از ۶۰ باب کتابخانه‌ در سراسر کشور؛ مهیا کرده است و از نهادهای پیشگام در این زمینه بوده‌ است.
 
بنابراین گزارش؛ علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی روز جهانی عصای سفید را به کتابداران کم‌بینا و نابینا تبریک گفت. متن پیام دبیرکل نهاد بدین شرح است:
 
«هو البصیر ؛ روز ۲۳ مهر، روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید را به تمامی نابینایان به ویژه کتابداران نابینا و کم‌بینای شاغل در کتابخانه‌های عمومی، خانواده محترم شان و نیز همه‌ی اعضاء محترم نابینا و کم‌بینا تبریک می‌گویم.
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتخار دارد با بهره‌گیری از دانش و توانمندی شما روشندلان، زمینه‌ی ارائه خدمات کتابخوانی و فرهنگی به جامعه نابینایان را در بیش از ۶۰ باب کتابخانه‌ در سراسر کشور مهیا کرده است و از نهادهای پیشگام در این زمینه بوده‌ و در تلاش است این خدمات بیش از پیش ارتقا یابد.  
خداوند به همگی شما سلامتی و بهروزی عنایت فرماید و توفیق خدمتگزاری بیشتر به جامعه نابینایان کشور را برای ما فراهم نماید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها