پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تجهیز کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به 5 هزار و 864 نسخه کتاب کمک درسی و کودک

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی از تجهیز کتابخانه های عمومی این استان به 5 هزار و 864 کتاب کمک درسی و کودک به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان جنوبی، محمود حاجی با بیان این خبر، عنوان کرد: با هماهنگی های انجام گرفته، 2هزار و 426 نسخه کتاب کمک آموزشی و تست چاپ جدید در مقاطع تحصیلی مختلف، توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی و 3هزار و 438 نسخه کتاب کودک توسط انتشارات قدیانی، نردبان و مبتکران به 67 باب کتابخانه عمومی در سراسر استان اهدا شد.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده این ناشران، با اشاره به اهمیت کتاب‌های کمک آموزشی و کودک در رشد و پیشرفت دانش‌آموزان، گفت: با توجه به دشواری‌های خرید کتاب‌های کمک آموزشی و کودک برای اقشار کم‌درآمد جامعه و لزوم تجهیز و به‌روزرسانی کتابخانه‌های عمومی به این کتاب‌ها، تمامی کتاب‌های اهدایی در کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شدند.

حاجی خاطرنشان کرد: پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از طرح‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که به‌منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع و معرفی کتابخانه های عمومی اجرا می‌شود.

به گفته وی بر این اساس، مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها