دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
وبینار «ارتباطات آیینی: تجربه زیسته اربعین» برگزار می‌شود

وبینار «ارتباطات آیینی: تجربه زیسته اربعین» با حضور کارشناسان از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، وبینار «ارتباطات آیینی: تجربه زیسته اربعین» از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با حضور صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

در بخش اول این وبینار که دبیری علمی آن بر عهده امیدعلی مسعودی است مجید کافی با موضوع «نگاهی جامعه‌شناختی به پیاده‌روی اربعین» و فاطمه فلاح‌نژاد با موضوع «اربعین؛ مسیری فراتر از ساختار و عاملیت» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بخش دوم این وبینار با دبیری علمی مهدی نصیری و با سخنرانی محمدهادی همایون با موضوع «نگاهی جامعه‌شناختی به پیاده‌روی اربعین» و سیدمجید امامی با موضوع «عشق خانوادگی؛ تجربه‌های زیارت اربعینی ایرانی و عراقی» برگزار می‌شود.

بخش سوم وبینار هم با دبیری علمی جبار شجاعی و سخنرانی  صباح زنگنه، سفير اسبق ايران در سازمان همكاری‌های اسلامی با موضوع «نوعية الخدمات والتقييم» و حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی، مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی با موضوع «Arbaeen walk an example of Imam Mahdi Governance» انجام می‌شود.

وبینار مذکور روز  چهارشنبه ۲۱ مهر از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ورود به جلسه مجازی می‌توانند از طریق نشانی https://vc.rihu.ac.ir/ch/meeting۴ اقدام کنند. همچنین پخش زنده مراسم از طریق نشانی؛ https://heyatonline.ir/fa/heyat/۳۰۴۲ انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها