شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
«سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران» برگزار می‌شود

«سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران» با هدف بازخوانی روند تاریخی و سیر تحولات و عوامل مؤثر در موفقیت‌ها و آسیب‌شناسی سفر و گردشگری اواخر مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران با هدف مطالعه، گردآوری، بازخوانی و آسیب‌شناسی سیر تاریخی و روند شگرف تغییر و تحولات، عوامل تأثیر گذار و فرصت‌ها و تهدیدها در 27 و 28 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

«سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران» با دعوت از اندیشمندان، استادان، متخصصان و صاحب‌نظران و انجام مطالعات، گردآوری مستندات، تدوین یادداشت‌های علمی و تاریخی، به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای آغاز سده جدید خورشیدی، با هدف ترسیم چشم‌انداز و پیشنهاد راهکارها و نقشه راه آینده در عرصه گردشگری و صنایع وابسته به‌ویژه سفر، حمل و نقل، هتلداری، پذیرایی و مهمان‌نوازی، برپا  می‌شود. این سمپوزیوم با برگزاری نشست های گفتمانی موضوعی، سخنرانی، ارائه مقاله، گردآوری و تولید فیلم مستند، انتشار کتاب و ویژه‌نامه‌های مرتبط همراه است.

علاقه‌مندان از جمله مدیران، استادان، دانشجویان و فعالان صنعت گردشگری و سایر افراد برای شرکت در سمپوزیوم ملی یکصدسال گردشگری ایران که در بستر حضوری و مجازی برگزار می‌شود، می‌توانند به صفحه اینترنتی زیر مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. وبسایت سمپوزیوم به نشانی tourismsymposium.ir است.

گواهی حضور در سمپوزیوم به شرکت‌کنندگانی که از طریق نشانی درج‌شده ثبت‌نام کنند، اهدا می‌شود. لازم به یادآوری است، این سمپوزیوم سه شنبه و چهارشنبه، 27 و 28 مهرماه سال جاری از ساعت 15 تا 20 در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها