یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
برنامه‌های همایش «مهر مولانا» اعلام شد

یازدهمین دوره همایش «مهر مولانا» همزمان با زادروز مولانا جلال‌الدین بلخی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از موسسه سروش مولانا، مهر مولانا عنوان رخدادی‌ است که به همت این مؤسسه هرساله در زادروز خداوندگار عشق و مهر، مولانا جلال‌الدین محمد بلخی برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش آراستن محفلی آکنده از مهر و دانش در کنار فرهیختگان و دوستداران مولانا و نیز بهره‌مندی بیشتراز مولانا، اندیشه و آموزه‌های او اعلام شده است.

امسال یازدهمین همایش مهر مولانا به مناسبت سالروز تولد مولانا و بزرگداشت شمس تبریزی در تاریخ هفتم، هشتم و نهم مهرماه  ۱۴۰۰، به صورت مجازی و آنلاین در اینستاگرام و کلاب هاوس سروش مولانا برگزار می‌شود. 

در برنامه نخستین این همایش، عبدالحمید ضیایی از شباهت‌ها و پیوندهای معرفت‌شناختی شمس و بودا  و امیرحسین ماحوزی درباره عاشق و معشوق در آیینه‌ تصویرهای دیوان شمس سخن خواهند گفت.  

در برنامه دوم این همایش لیلی انور با موضوع «مولانا، کیمیاگر عشق» و نوید بازرگان با موضوع «دست‌نوشته‌هایی از پیامبر وخش، جستاری در اندیشه‌های بهاءولد» سخنرانی خواهند کرد.

سومین برنامه همایش اختصاص دارد به موضوع «دم زدن بی گفت و صوت» که اردشیر منصوری، یاسر میردامادی و محی‌الدین قنبری درباره این موضوع گفت‌وگو خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام سروش مولانا به آدرس http://instagram.com/sorooshemowlana و نیز کلاب هاوس سروش مولانا به آدرس   https://www.clubhouse.com/club/sorooshemowlana ، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در این همایش شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها