سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۹
نويسنده  «گومورا» كريسمس مي‌ميرد

مافياي ناپل در تهديدي جديد اعلام كرد كه نويسنده جوان كتاب «گومورا» با فرارسيدن كريسمس مي‌ميرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از آسوشيتدپرس، كارگردان فيلم «گومورا» كه اثرش را بر مبناي كتاب «ساويانو»، نويسنده جوان، ساخته و با موفقيت بسيار روبه‌رو شده است، گفت: مافيا باز هم اين نويسنده را تهديد كرد. 

«متيو گارونه» كارگردان اين فيلم كه اثرش پس از موفقيت در جشنواره سينمايي كن، براي شركت در بخش بهترين فيلم خارجي زبان به اسكار امسال راه يافته است، گفت: اين كتاب و فيلمي كه بر مبناي آن ساخته شده، اثري هنري است و كار آن قضاوت درباره «كامورا» نيست. اين فيلم درباره مافياي ناپل است، اما عليه سركرده آن (كامورا) نيست بلكه درباره رفتارهاي او و دارو دسته‌اش است. 

اين كارگردان كه با ورود نيروهاي امنيتي به اين ماجرا مخالف است، گفت: اين امر كار را به يك جنگ تمام عيار مي‌كشاند، در حالي كه همگي بايد بدانند ما تصويري سياه يا سفيد از «كامورا» ارائه نكرده‌ايم. 

او گفت: «ساويانو» يك روزنامه‌نگار است و با حقايق بسياري در ارتباط بوده، اما او نمي‌خواست اين كتاب ابزاري براي مبارزه با «كامورا» باشد بلكه قصد داشت مردم را با واقعيت تلخ اين رفتارهاي تروريستي آشنا كند. 

كتاب «ساويانو» كه با نام «گومورا» در سال 2006 منتشر شد، به يك جريان بدل شده و با ترجمه به 33 زبان دنيا تاكنون بيش از دو ميليون جلد از آن به فروش رسيده است. اين در حالي است كه نويسنده آن از همان زمان تاكنون به صورت مخفيانه و تحت حفاظت پليس زندگي مي‌كند. آخرين گزارش‌ها حاكي است «كامورا» به او پيغام داده است كه با كريسمس مي‌ميرد.! 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها