شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
مسابقه کتابخوانی «فاتحان خرمشهر» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی «فاتحان خرمشهر» در قزوین از امروز تا ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قزوین، غلامرضا حقایق پور گفت: شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه به ویژه جوانان، معرفی سبک زندگی شهدای استان قزوین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از مهمترین اهداف این مسابقه است.

وی افزود: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار می‌شود.

حقایق پور تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس http://navideshahed.com و https://qazvin.iranpl.ir مراجعه کنند.

وی گفت: سؤالات این مسابقه از کتاب فرمانده پیشتاز شامل مجموعه خاطرات سردار شهید حمید باکری طراحی شده است و به برگزیدگان، جوایز یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، پویش ویلچررانی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی جانبازان ورزشکار با عنوان «رهروان خمینی (س)، پیروان حسینی» در قزوین برگزار خواهد شد.

حقایق‌پور یادآور شد: این برنامه همزمان با سراسر کشور، به مناسبت چهل و یکمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور ۴۱ تن از جانبازان و آزادگان قزوینی روز پنج‌شنبه، یکم مهرماه، ساعت هشت و نیم صبح از حرم مطهر امامزاده اسماعیل (ع) تا گلزار مطهر شهدای شهر قزوین برگزار خواهد شد.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۶۸ جانباز است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها