چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
«پاتک علیه پیتوک» منتشر شد

کتاب «پاتک علیه پیتوک» از سوی انتشارات «راه یار» راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «پاتک علیه پیتوک»؛ روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطانزاده به قلم زهره علوی‌راد از سوی انتشارات «راه یار» چاپ و روانه بازار نشر شد.
 
شهید سلطان‌زاده، اهل مشهد منطقه مهرآباد بود و در 30 مرداد 1393 سال در مقابله با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید. «پاتک علیه پیتوک» روایتی داستانی از زندگی این شهید مدافع حرم است. روایت‌های کتاب براساس مصاحبه‌ها‌‌ و گفت‌وگوهایی با خانواده، آشنایان و همرزمان شهید سلطان‌زاده به نگارش درآمده است.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «هادی را تصور کرد و اینکه بالاخره برگشته بود. موجی از هیجان در وجودش چرخ زد و چرخ زد و رسید به سرانگشتانش و ضربه را زد. توپ‌های صیقلی و رنگارنگ بیلیارد با صدای تقِ آشنا و همیشگی به‌هم خورد. آخرسر، توپ قرمزرنگی مستقیم رفت داخل حفره گوشه مقابل میز و در تور نشست. دیگر طاقت نداشت توی باشگاه بماند. مثل اینکه با این ضربه استخاره‌اش خوب آمده باشد، دل یکدله کرد، گوشی‌اش را برداشت و زد بیرون.»
 
کتاب «پاتک علیه پیتوک» که تحقیق آن بعهده امید اسحاقی و معصومه بائی بوده و تدوین آن توسط زهره علوی‌راد صورت گرفته، در 224 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 35 هزار تومان از سوی انتشارات راه یار منتشر شده است. علاقه‌مندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها