سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
اسماعیل آذر در آموزگارا از بوستان سعدی می‌گوید

اسماعیل آذر در دوره مجازی آشنایی با گنجینه‌های ادبیات فارسی، این بار به تدریس ظرایف و نکته‌های بوستان سعدی می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سایت آموزگارا، در دوره مجازی بوستان سعدی، اسماعیل آذر با تسلطی کم‌نظیر و کلامی شیرین دوستداران ادبیات را با ظرایف و دقایق بوستان سعدی بیش از پیش آشنا می‌کند.

این دوره مجازی در 8 جلسه یک‌ساعت‌ونیمه از سوی این استاد زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود و فرصت کم‌نظیری برای علاقه‌مندان به گنجینه‌های ادبیات فارسی است تا با بوستان سعدی بیش از پیش آشنا شوند.

سایت آموزگارا پیش از این، دوره گلستان سعدی با آموزش آذر را برگزار کرده بود، که با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

اسماعیل آذر دکترای زبان و ادبیات فارسی، استاد دانشگاه و مجری تلویزیون و رادیو است. کلاس‌های آموزشی وی به واسطه اشراف کم‌نظیرش به ادبیات فارسی و شیوایی بیان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین برنامه مشاعره با اجرای او یکی از پربینده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی سال‌های اخیر بوده که توانسته است طیف وسیعی را به شعر و ادبیات فارسی علاقه‌مند کند.

کلاس‌های مجازی اسماعیل آذر از ابتدای مهرماه در روزهای پنجشنبه ساعت 19 الی 20:30 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها تا 31 شهریور فرصت دارند با مراجعه به سایت آموزگارا به نشانی https://amozegara.com/product/bustan/ در این کلاس‌ها شرکت کنند.

با توجه به محدودبودن ظرفیت کلاس، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09108523100 تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها