سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها

مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام» تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی، مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات برای شرکت در دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام» با توجه به استقبال پژوهشگران و به منظور بهره‌مندی مناسب از فرصت علمی پیش آمده تا پایان روز 15 آذرماه 1400 تمدید شد و تاریخ برگزاری همایش روز دوشنبه مورخ 29 آذرماه 1400 تغییر یافت. 

دبیرخانه اجرایی دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام» از تمامی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و محققان دعوت بعمل می‌آورد تا با مشارکت خود در این رخداد علمی-پژوهشی نقش آفرینی کنند و به تولید دانش و ارتقاء سطح پژوهشی استان‌ و کشور بیافزایند.

بنیاد ایران‌شناسی دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام» را با هدف طرح فرصتی علمی برای پژوهشگران جهت مطالعه و تحقیق پیرامون تاریخ، تمدن و فرهنگ استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام در تاریخ 29 آذرماه 1400 برگزار می‌کند.

مقالات برتر این همایش در سه مجلد جداگانه تحت عنوان مجموعه مقالات استان به چاپ خواهند رسید. همچنین مقالات منتخب در پایگاه‌های معتبر علمی «سیویلیکا و پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)» نمایه خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه همایش: دبیرخانه مرکزی 02188608807، دبیرخانه شعبه کردستان 08733246778، شعبه کرمانشاه 08337295617، شعبه ایلام 08432247457 تماس حاصل کنند و یا با رایانامه: conference@iranology.ir مکاتبه کنند. همچنین پژوهشگران محترم می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال مقالات خود تا پایان روز 15 آذرماه 1400 به نشانی‌های اینترنتی همایش https://province.iranology.ir/kermanshah، https://www.iranology.ir، https://province.iranology.ir/kordestan  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها