دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
نشست ادبی «شهریار غزل» در خرم‌آباد برگزار شد

به همت انجمن قلم ایران شعبه لرستان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، نشست ادبی «شهریار غزل» به مناسبت روز شعر و ادب فارسی، در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، محمدتقی عزیزیان رئیس انجمن قلم ایران شعبه لرستان در این نشست که یکشنبه ۲۸ شهریور برگزار شد، هدف از برگزاری این دست برنامه‌ها را تجلیل از جایگاه شعر و تقدیر از شاعران دانست.

فریدون کریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان هم که از مهمانان این برنامه بود، بر تداوم نشست‌های ادبی و کشف و معرفی استعدادهای جوان حوزه ادبیات تاکید کرد.

همچنین رضا نیازی معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شاعران را نگهبانان عرصه زبان دانستند و تربیت هر شاعر را تربیت یک سرباز برای صیانت از مرزهای زبان فارسی برشمرد.

اعظم روانشاد رئیس اداره فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در سخنانی وجود بارقه‌ها و وفور استعدادهای ادبی لرستان را زاییده برگزاری همین نشست‌های تخصصی برشمرد.

مجید عزیزی، محمدتقی عزیزیان، مهرداد ماسوریان، فاطمه میردریکوندی، حدیث بداق و داریوش منصوری، شاعران مدعو در این نشست بودند که در فواصل برنامه غزلیات خود را به انضمام آثار استاد شهریار خواندند.

در پایان برنامه با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی از شعرای برتر لرستان که مهمان برنامه بودند، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها