دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
«خوانش پایداری» در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود

اولین یادواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس با عنوان «خوانش پایداری» به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7 مهرماه از ساعت 19 تا  20:30 در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حسین عالم‌بخش؛ رئیس پردیس تئاتر تهران، با اعلام خبر برگزاری اولین یادواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس به فداکاری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و کشور را وامدار ایثار و فداکاری ایشان دانست و بر لزوم بازخوانی آن روزها تأکید کرد.
 
وی در تشریح این برنامه، گفت: «خوانش پایداری» برنامه‌ای است که با مشارکت انتشارات دفاع مقدس در محل سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود و شامل دو بخش نمایشنامه‌خوانی و گفت‌وگو با هنرمندان و صاحبنظران عرصه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت است.
 
عالم‌بخش ادامه داد: در این برنامه 14 نمایشنامه طی مدت اعلام شده در پردیس تئاتر تهران، خوانش و از طریق فضای مجازی (سایت تیوال) پخش می‌شود. همچنین در بخش دیگر برنامه هنرمندان و صاحبنظرانی همچون حسین مسافرآستانه، علی عطایی، ایوب آقاخانی، قادر آشنا، شهرام کرمی، حمید نیلی و مالک حد پور سراج، پیرامون موضوعات محوری تئاتر دفاع مقدس و مقاومت نقطه نظرات خود را ارائه خواهند داد.
 
«عندالمطالبه» به کارگردانی و نویسندگی «مرتضی شاه کرم»، «آنم آرزوست» به کارگردانی «سید محمد بی ریا» و نویسندگی «علی موسویان»، «بابای من قهرمانه» به کارگردانی و نویسندگی «رضا بیات»، «فرمانده»به کارگردانی و نویسندگی «بهرام بیات»، «قصه ای از دل خاک» به کارگردانی و نویسندگی «محمود تیوری»، «پل» به کارگردانی و نویسندگی «محسن عظیمی»، «آشیانه» به کارگردانی و نویسندگی «مجیدکاظم زاده مژدهی»، «23بهمن 63 » به کارگردانی «سمیه آباده» و نویسندگی «مهدی منصوری»، «پابرهنه با چای نیم خورده» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «شربت» به نویسندگی و کارگردانی «بهار کریم زاده»، «آهو و پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی «ایرج افشاری»، «این قصه را آهسته بخوان» به نویسندگی «مهدی نصیری» و کارگردانی «ایرج افشاری»، «تنها قاصد بابا» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «عزیز مایی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد رایانی مخصوص» عناوین نمایش‌هایی است که در این برنامه مورد خوانش قرار می‌گیرد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند طی روزهای یاد شده، نمایش‌های مورد علاقه خود را از طریق سایت‌های تیوال به‌صورت مستقیم تماشا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها