یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
بازگشایی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

با تغییر وضعیت کرونایی مشهد از قرمز به نارنجی، کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در مشهد و بسیاری از شهرهای کشور، خدمات امانت کتاب را از سر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اعلام کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی در بسیاری از شهرهای کشور و همچنین اعلام وضعیت نارنجی در مشهد، کتابخانه مرکزی آستان قدس و کتابخانه‌های وابسته در مشهد و شهرهای نارنجی، از روز شنبه 27 شهریور 1400 به صورت محدود بازگشایی شد.

حسین خسروی تصریح کرد: پس از یک دوره تعطیلات کرونایی، کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس در تمامی شهرهای نارنجی در سطح امانت کتاب، ارائه خدمات را از سر گرفتند و این در حالی است که سالن‌های مطالعه کماکان تعطیل است.

وی اضافه کرد: خدمات امانت کتاب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت مخزن بسته خواهد بود.

خسروی درباره ساعات ارائه خدمات نیز توضیح داد: کتابخانه مرکزی آستان قدس به صورت 12 ساعته از 7 تا 19 و کتابخانه‌های وابسته در ساعات اداری به اعضای خود خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی همچنان به صورت 24 ساعته در اختیار پژوهشگران قرار دارد و کتابخانه اهل بیت (ع) واقع در صحن امام حسن مجتبی (ع)، جنب دانشگاه رضوی نیز از ساعت 7 تا 19 به خانم‌ها و آقایان در دو بخش مجزا خدمات امانت و مطالعه را ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها