شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
پویش داستانی «ستاره‌های دنباله‌دار» ویژه کادر درمان برگزار می‌شود

نشر «ستاره‌ها» در مشهد با همراهی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی پویش «ستاره‌های دنباله‌دار» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، این ناشر مشهدی با اعلام فراخوان این پویش، اعلام کرد: در این پویش کتاب‌های نذری شما درواقع ستاره‌های دنباله‌داری هستند که دل‌های کادر درمان را روشن می کند. تلخی این روزها را به شیرینی این اتفاق‌ها بگذرانیم. از کرونا همین مهربانی‌هایش می‌تواند به یادگار بماند. در پویش «ستاره‌های‌دنباله‌دار» شما نذر می‌کنید و کتاب نذری شما با نبات و نمک تبرکی امام رضا (ع) به همراه یک ماسک طرح‌دار به دست صاحبانش می‌رسد. اگر هم خودتان نیز عزیزی را در کادر درمان دارید و می‌شناسید، کتاب را به نام و نشانی‌اش نذر کنید تا به دست وی برسد.
 
مطابق اعلام، قرار است درصدی از فروش کتاب «دور از جان» صرف خرید دستگاه اکسیژن برای بیماران نیازمند کرونایی شود. این کتاب مجموعه داستان‌های کرونا بر اساس خاطرات جهادگران به همت جمعی از نویسندگان و به دبیری سعید تشکری رمان‌نویس خراسانی است که ازسوی نشر «ستاره‌ها» در مشهد منتشر شده است.

«دور از جان» با خاطراتی از مهدی کشاورز، حسین شرفخانلو، بهاره قانع‌نیا، محمود خرقانی، یزدان تولیده به‌قلم نویسندگانی همچون نصرالله قادری، مهدی زارع، مریم رمضانی، اعظم عظیمی و سودابه حیدری با طرح جلدی از حسین براتی و با صفحه‌آرایی حامد امامی توسط نشر «ستاره‌ها» با قیمت 25 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها