پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
اهدای بيش از 400 جلد كتاب به كتابخانه علامه دهخدای شهرستان مياندوآب

بيش از 400 جلد كتاب در حوزه علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی به كتابخانه عمومی علامه دهخدای مياندوآب اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، بيش از 400 جلد كتاب در حوزه علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی توسط سجاد قربان‌پور، همكار اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان مياندوآب، با هدف ترويج فرهنگ اهدای كتاب و كتابخوانی به كتابخانه علامه دهخدای اين شهرستان اهدا شد.

مهتاب تیموری، مسئول كتابخانه علامه دهخدا، ضمن تقدير از سجاد قربان پور، در اين زمينه گفت: منابع اهدايی غالبا منابع اصلی مقطع كارشناسی ارشد و دكتری رشته علوم اجتماعی با تمركز بر جامعه‌شناسی هستند كه در نوع خود منابعی كمياب و بسيار با ارزش برای مجموعه كتابخانه به شمار می‌آيند.

وی افزود: با توجه به اهميت روزآمدسازی و پويايی منابع اطلاعاتی در كتابخانه‌ها و غنی‌سازي مجموعه منابع كتابخانه‌های عمومی لازم است طرح «اهدای كتاب، اهدای آگاهی» با جديت بيشتری پيگيری شده و در اين راستا پيشقدم شدن همكاران فرهيخته عملی بسيار سنجيده و قابل تقدير است.

این مسئول ادامه داد: پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از طرح‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود؛ سجاد قربان‌پور، دانشجوی مقطع دكتری جامعه‌شناسی و همكار كتابخانه عمومی علامه دهخدای مياندوآب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها