یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
«شارلوی ٢٧٢۶» وارد بازار کتاب کودک شد

رمان کودک «شارلوی ٢٧٢۶» نوشته پروین پناهی توسط نشر پیدایش وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان پروین پناهی با اعلام این خبر گفت: «شارلوی ۲۷۲۶» یک پری دریایی کوچک است که با مادرش در قصرهای بلورین دریا زندگی می‌کند. او شنیده که پدرش در قصر غول هزارچشم کار می‌کند. یک روز وقتی شارلو از مدرسه برمی‌گردد به لاسترمز زیرآب‌زن برمی‌خورد. لاسترمز او را فریب می‌دهد و با ترفندی به قلعه‌ی غول هزار چشم می‌برد.
 
 وی در ادامه افزود: در این داستان غول هزارچشم سال‌هاست از تمام موجودات دریایی کار اجباری می‌کشد و هر کسی را که از دستوراتش سرپیچی کند، از بین می‌برد؛ اما شارلو به دنبال راه نجاتی برای خود، پدر و دیگر موجودات دریایی است...
 
پناهی تصریح کرد: این کتاب در عین حال که داستانی جذاب و تخیلی دارد، بچه‌ها را با دنیای زیر آب و عجایب آن نیز آشنا می‌کند. ماجراجویی و هیجاناتی که شارلوی ۲۷۲۶ برای خلاصی از دست غول هزارچشم از سر می‌گذراند جالب و نفس‌گیر است و باعث می‌‌شود بچه‌ها حین پیگیری این جریانات کشف‌های تازه‌ای داشته باشند و بر دانستنی‌های خود بیفزایند.
 
«شارلوی ٢٧٢۶» را بهار اخوان تصویرگری و مژگان کلهر ویرایش کرده است. نشر پیدایش این کتاب را با شمارگان ١٠٠٠ نسخه و قیمت ٣٢‌هزار تومان در ١٠٨ صفحه روانه بازار نشر کرده است.
 
پروین پناهی، عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و پیش از این آثاری چون «شاه و ماهی»، «آلتای»، «تپه‌ی هفت دیو»، «هاچی و بلدرین» و «فوتی فروتی غوله» را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان عرضه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها