چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
«شیوع» در ایران صدا منتشر شد

کتاب گویای «شیوع» با نگاهی به همه‌گیری ویروس کرونا و موضوع واکسیناسیون عمومی تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی ایران صدا؛ کتاب گویای «شیوع» به داستان همه‌گیری بیماری در میان کارگران یک منطقه پالایشگاهی می‌پردازد؛ ویروسی که کارگران را از پا در می‌آورد و از جمعیت پزشکان و کادر درمان شهر تنها چهار پزشک زنده می ماند. در این وضعیت، سیستم بهداشت عمومی تصمیم به واکسیناسیون همگانی می گیرد اما عده ای سودجو با  قاچاق واکسن شرایط را سخت‌تر می‌کنند.

کتاب گویای «شیوع» توسط هدی فلاح تهیه و کارگردانی شده  و امیرمحمد صمصامی روایت این اثر را برعهده داشته است. همچنین محمدرضا چرختاب و نگین خواجه نصیر از بازیگران این کتاب گویا هستند. این اثر که برگرفته از نمایشنامه «تیفوس» اثر ژان پل سارتر است به قلم هدی فلاح و با مشاوره دکتر رضا رئوفی، دکتر غزل سندگل و دکتر ایمان انصاری بازنویسی و اقتباس شده است.

کتاب گویای شیوع توسط پایگاه کتاب گویای ایران صدا تهیه و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند برای مطالعه کتاب به اینجا مراجعه کنند. 

علاقه‌مندان برای مطالعه این کتاب می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها