دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
مجموعه خاطرات مدافعان آسمان ولایت رونمایی می‌شود

هفت اثر مکتوب و یک اثر صوتی با موضوع خاطرات دلیرمردان پدافند هوایی ارتش، دهم شهریورماه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همزمان با روز ملی پدافند، ساعت 9 صبح چهارشنبه 10 شهریورماه از هفت عنوان اثر مکتوب و یک اثر صوتی با عنوان خاطرات دلیرمردان پدافند هوایی ارتش در ستاد پدافند هوایی ارتش رونمایی خواهد شد.
 
پدافند هوایی ارتش در سال‌های دفاع مقدس با مجاهدت‌های خود توانست بیش از 670 فروند جنگده دشمن را ساقط نماید و آسمان این سرزمین و مرزهای دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را پوشش دهد. درج خاطرات این قهرمانان وظیفه‌ای ملی است که بر دوش تک‌تک نویسندگان و صاحب‌قلمان کشور است.
 
این مجموعه به خاطراتی از کارکنان دوران دفاع مقدس که مسئول راداری یا شلیک‌کننده به جنگنده‌های بعثی بوده و توانسته‌اند اثرگذاری مثبتی در روند جنگ داشته باشند، می‌پردازد.
 
«چشم در چشم آسمان» در 5 عنوان با موضوع اولین‌های دفاع پدافندی: کارخانجات، شهرها، مراکز نظامی و دفاع از بنادر تجاری را شامل می‌شود که تدوین و گرداوری آن را مهدی فاطمی برعهده داشته است.
 
اثر دیگر خاطراتی از توپچی‌های پدافند با عنوان «راویان آسمان امن» در دو جلد است که به قلم محمدرضا عاروان از پیشکسوتان و قهرمانان پدافند به رشته تحریر درآمده است.
 
این اثر با تلاش خوانندگان خوش‌صدای پدافند به‌ قالب صوتی تبدیل شده که از دهم شهریورماه در فضای مجازی به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها