دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
استقبال از فراخوان انتخاب بهترین کتاب مدافعان حرم از نگاه مردم

بخش ویژه انتخاب بهترین اثر در حوزه مدافعان حرم از نگاه مردمی در دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم، با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دست‌اندرکاران دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم؛ جایزه قافله‌سالار شهدای مدافع حرم حاج حسین همدانی، بر آن شدند تا برای اولین‌بار در عرصه برگزاری جوایز ادبی، انتخاب بهترین اثر در حوزه مدافعان حرم از نگاه مردمی را به‌عنوان بخش ویژه‌­ای برگزار کنند.
 
سامانه پیامکی با شماره 6600099558 و سایت این جشنواره به آدرس www.jayezehamedani.ir راه‌های دسترسی عموم برای مشارکت در این نظرسنجی و فراخوان است.

براساس گزارش دریافتی از کمیته اطلاع رسانی جایزه شهید همدانی، تاکنون استقبال خوبی از سوی مخاطبین این فراخوان به‌عمل آمده است که در نوع خود قابل‌توجه است.
 
پنج اثری که هم­‌اینک در انبوه عناوین ارسال شده در رده‌های بالاتر قرار دارند، شامل کتاب‌های «یادت باشد» اثر محمد رسول ملاحسنی از انتشارات شهید کاظمی، «بر بلندای حلب» نوشته زهرا قربانی و قاسم قاسمی از انتشارات شهید کاظمی، «دلتنگ نباش» اثر زینب مولایی از انتشارات روایت فتح، «گنجشک‌های بابا» به قلم هاجر پورواجد از نشر صریر و «بر بلندای پالمیرا» اثر محبوبه معظمی و عباس گودرزی از نشر صریر است.
 
دست‌­اندرکاران کمیته اطلاع‌رسانی دومین دوره دوسالانه «جایزه شهید حاج حسین همدانی» امیدوارند این میزان مشارکت تا تاریخ برگزاری مراسم، بیستم مهرماه افزایش یابد و بهترین کتاب مدافعان حرم از نگاه مردم برگزیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها