شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی-جنگ عراق و ایران» بازخوانی می‌شود

کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی؛ جنگ عراق و ایران»، در فرهنگسرای امام (ره) بازخوانی و تحلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست تحلیل و بازخوانی کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی؛ جنگ عراق و ایران» اثر سید عطاءالله مهاجرانی، دوشنبه 25 مردادماه در فرهنگسرای امام (ره) برگزار خواهد شد.
 
کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی؛ جنگ ایران و عراق » پاسخ به شبهات در مورد نقش امام خمینی در رابطه با شروع جنگ ایران و عراق است و براساس اسناد و مدارک و اظهارات شخصیت‌های عراقی و همینطور ایرانی پاسخی مستدل به شبهاتی در این‌باره می‌دهد.
 
سید عطالله مهاجرانی؛ وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتاب با توجه به اسناد به کلی سری دولت عراق، اظهارات ژنرال‌ها و مقامات سیاسی و حزبی دولت عراق و چهره‌های مطرح ایرانی از زوایای مختلف ریشه‌ها و دلایل و علل آغاز جنگ هشت‌ساله را بررسی می‌کند و به این دو پرسش پاسخ داده است: چرا عراق جنگ علیه ایران را آغاز کرد؟ چرا تحریف درباره جنگ انجام شده است؟
 
در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دعایی؛ مدیر موسسه اطلاعات و از شاگردان امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری؛ سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثارامام خمینی(ره)، محمد‌علی صمدی؛ پژوهشگر دفاع مقدس و حسین جودوی؛ پژوهشگر تاریخ معاصر (دبیر نشست)، درباره کتاب به گفت‌وگو خواهند نشست.
 
این نشست ساعت 11 دوشنبه 25 مردادماه در فرهنگسرای امام(ره) در‌حالی‌که در مدت  زمان دو ماه پس از انتشار کتاب توسط نشر امید ایرانیان به چاپ دوم رسیده، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و همزمان از صفحه اینستاگرام این فرهنگسرا به نشانی imam.farhangsaraa به‌صورت زنده پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها