یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
لرستان؛ فروش 35 میلیونی کتاب با «تابستانه» در روز نخست

تا پایان روز نخست اجرای طرح «تابستانه کتاب 1400» تعداد 711 نسخه کتاب به ارزش 350 میلیون و 347 هزار ریال در کتابفروشی‌های مجری طرح در لرستان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، در طرح «تابستانه کتاب 1400» که از 9 تا 15 مردادماه برگزار می‌شود، 10 کتابفروشی از لرستان مشارکت می‌کنند.

در این دوره از طرح‌های فصلی حمایت از کتابفروشی‌ها، 2 کتابفروشی از خرم‌آباد و 8 کتاب‌فروشی از سایر شهرستان‌های استان شرکت دارند.

کتابفروشی‌ها‌ی هزار و یک شب و ستارگان آسمان از خرم‌آباد و اردوی سوره، سامان (دهقان)، شهر کتاب از بروجرد، فردوسی، مشهور همدانی، کتاب پارسی و کتاب‌فروشی ولایت از سایر شهرستان‌های استان، در طرح تابستانه کتاب 1400 شرکت کرده‌اند.

بر اساس همین گزارش، در روز آغازین طرح تعداد 711 نسخه کتاب به ارزش 350 میلیون و 347 هزار ریال در استان لرستان به فروش رسید.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی تسهیلاتی را در قالب یارانه کتاب به کتابفروشان ارائه می‌دهد که فرصت مناسبی جهت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است که از یارانه 20 درصدی خرید کتاب استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها