دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
اصغر طاهرزاده نویسنده اصفهانی تجلیل می‌شود

در آیین تجلیل از نویسندگان بومی در قالب ویژه‌برنامه «از تبار قلم» و معرفی آثار آنها، فردا سه‌شنبه از خدمات فرهنگی «اصغر طاهرزاده» تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان فردا سه‌شنبه میزبان آیین تجلیل از نویسندگان بومی استان در قالب ویژه‌برنامه «از تبار قلم» است.

طبق اعلام دبیرخانه برگزاری ویژه برنامه «از تبار قلم» از جمله معیارهای انتخاب نویسندگان در این محفل، دارا بودن شاخص‌هایی چون تعداد تالیفات ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه موضوعی، دارا بودن ویژگی‌های برتر آثار منتشره از نویسندگان در ۵ سال گذشته، استقبال عمومی از تالیفات نویسنده و همچنین داشتن تناسب و ویژگی‌های لازم برای خرید و ارائه آثار در کتابخانه‌های عمومی استان است.

در این برنامه مجازی تجلیل از خدمات ارزنده فرهنگی استاد اصغر طاهرزاده ساعت 10:30 و همزمان با استان‌های همدان، مرکزی و قم از طریق نشانی ‌https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel به صورت زنده پخش خواهد شد. همچنین این ویژه‌برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir)، آپارات (iranpl) و اینستاگرام (iranplir) نهاد نیز در دسترس علاقمندان به فرهنگ و ادب ایران است.

برگزاری ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود. رویکردی که پیش از این با برگزاری برنامه‌هایی چون «چهل قلم» و «راویان بالندگی» مورد توجه این نهاد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها