با برگزاری جلسات 634 و 635 هیات خرید اعلام شد؛

تصویب خرید 4 میلیارد و 400 میلیون تومان کتاب

هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسات 634 و 635 خرید 80 هزار و 500 عنوان کتاب را تصویب کرد.
تصویب خرید 4 میلیارد و 400 میلیون تومان کتاب
به گزارش خبرگزاری کتاب‌(ایران)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی، در جلسات 634 و 635 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 814 عنوان کتاب در 80 هزار و 500 نسخه به مبلغ کل 44 میلیارد و 192 میلیون  و 250  هزار ریال تصویب شد.
 
عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  بارگذاری شده است.
 
 
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
 
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:
 
1. رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
2. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)
3. فاکتور فروش (اصل و تصویر):
الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .
و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.
4. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات
ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
 
ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.
 
د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:
 
1. دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات               ٣٨٥١٣٠٤٩
2. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب                         ٣٨٥١٢٨٥٠
3. دفتر امور مالی                                          ٣٨٥١٢٩٩٤
 
خرید چهار میلیارد و 400 میلیون تومان کتاب در جلسات 634 و 635
 
هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسات 634 و 635 خرید 80 هزار و 500 عنوان کتاب را تصویب کرد.
 
به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی، در جلسات 634 و 635 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 814 عنوان کتاب در 80 هزار و 500 نسخه به مبلغ کل 44 میلیارد و 192 میلیون  و 250  هزار ریال تصویب شد.
 
عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book   بارگذاری شده است.
 
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
 
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:
 
1. رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

2. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

3. فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.

و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

4. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات
ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
 
ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.
 
د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:
 
1. دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات               ٣٨٥١٣٠٤٩
2. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب                         ٣٨٥١٢٨٥٠
3. دفتر امور مالی                                          ٣٨٥١٢٩٩٤
کد مطلب : ۳۰۸۵۴۴
https://www.ibna.ir/vdcbawbfarhbgsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پرونده ویژه تحول در صنعت نشر
تاثیر تخفیف بر بازار کتاب
ضرورت تشکیل اتحادیه سراسری نشر