چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
همایش ملی «جوانه‌ها» به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود

همایش ملی «جوانه‌ها» در آستانه روز بزرگداشت ادبیات کودک و نوجوان به‌صورت مجازی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در آستانه روز ادبیات کودک و نوجوان، همایش ملی «جوانه‌ها» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه به میزبانی مجازی کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود.
 
در این برنامه فرهنگی که با حضور مجازی اعضای کودک و نوجوان، اعضای محافل ادبی، کتابخوانان و کتابداران کشور برگزار می‌شود، کتاب‌های «راز مثل‌های ما» اثر محمد میرکیانی، و «مثل هیچ‌کس» نوشته سپیده خلیلی از نویسندگان برجسته ادبیات کودک و نوجوان با حضور مجازی این دو نویسنده کشوری مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این نشست فرهنگی می‌توانند از طریق بستر اسکای‌روم به آدرس  https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در همایش ملی «جوانه‌ها» حضور یابند.
 
این مراسم همچنین به صورت زنده از پایگاه اطلاع رسانی و صفحه آپارات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.aparat.com/iranpl/liveپخش خواهد شد.
 
گفتنی است، ۱۸ تیرماه سالروز درگذشت مرحوم مهدی‌ آذریزدی، پیر قصه‌های کودک و نوجوان کشور به عنوان روز «ادبیات کودک و نوجوان» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها