سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
اقتصاد فرهنگ و اشتغال اهالی هنر دغدغه دولت سیزدهم است

سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت. در این دیدار، رئیسی، مقوله اقتصاد فرهنگ، هنر و اشتغال فعالان این حوزه را دغدغه دولت سیزدهم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ایرنا، سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر دوشنبه(14 تیر‌ماه) با حضور در دفتر رئیس جمهوری منتخب، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.  
 
صالحی در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت، مسائل و چالش‌های پیش‌روی حوزه فرهنگ و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به عملکرد موفق ایشان در مدت ریاست بر قوه قضائیه در افزایش سرمایه اجتماعی کشور اظهار کرد که با ابزار فرهنگ و هنر می‌توان این رویه و عملکرد را به نحو شایسته‌ای استمرار بخشید.
 
رئیسی نیز در این دیدار از اظهار محبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و گزارش وی تشکر و تاکید کرد که بازگرداندن اعتماد مردم به دولت و حاکمیت مهم‌ترین وظیفه دولت‌مردان است.
 
رئیس جمهوری منتخب با اشاره به اینکه در مدت اداره قوه قضائیه نیز در عمل اثبات کردیم که حکومت برای مبارزه با فساد اراده قاطع و واقعی دارد، تصریح کرد: اولین دغدغه همه مسئولان باید بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که دولت‌مردان واقعا به دنبال حل مشکلات آنها هستند.
 
رئیس جمهوری منتخب توجه ویژه به اقتصاد فرهنگ و هنر و اشتغال اهالی هنر را ازجمله دغدغه‌های دولت سیزدهم برشمرد.
 
رئیسی، هم‌افزایی همه نهادهای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نهادها و فعالان حوزوی، دانشگاهی و نخبگانی باید در حوزه فرهنگ فعالیت‌های جریان‌ساز داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها