یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
بازگشت شب‌های هنری شبکه چهار با «بی‌چارچوب» و «هزاره شعر»

مجله‌های شامگاهی هنری «بی‌چارچوب» و «هزاره شعر» به همت گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله‌های شامگاهی «بی‌چارچوب» و «هزاره شعر» از شنبه تا دوشنبه، هر شب ساعت 23 به حوزه‌های ادبی، فرهنگی، هنری و موسیقیایی کشور و مسائل و اخبار روز پیرامون آن‌ها خواهند پرداخت و امید است توجه علاقه‌مندان به هر حوزه جلب و رضایت مخاطبان آن حاصل شود.
 
«بی‌چارچوب» عنوان مجله فرهنگی هنری با اجرای جواد مولانیا است که شنبه شب‌ها به مرور اخبار فرهنگی و هنری هفته گذشته همراه با مطالبه‌گری با حضور مسئولان حوزه‌های مربوطه می‌پردازد.
 
این برنامه با تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک احسان حسینی و حامد مهربانی در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل معرفی فیلم، معرفی کتاب، پرتره هنرمندان و گزارش را شامل می‌شود که با جذابیت‌های گرافیکی و محتوایی و اجرا همراه خواهد بود.
 
«هزاره شعر» عنوان مجله ادبی با اجرای علیرضا بهرامی است که دوشنبه شب شب‌ها به هزارتوی شعر و ادبیات شیرین فارسی و تازه‌های شعر و ادبیات و نشر این حوزه و همچنین نقد ادبی نشریات خواهد پرداخت.
 
این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل اخبار، معرفی تازه‌های نشر، معرفی کتاب و گزارش را شامل می‌شود و سعی در افزایش آگاهی و دانش مخاطبان در حوزه ادبیات دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها