چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
دعوت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای شرکت در انتخابات

علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیام ضمن دعوت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور به حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه، حل مشکلات کشور را ورود مجموعه‌ای تازه‌نفس و پُرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن پیام علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد به این شرح است:
 
«به نام آنکه جان را حکمت آموخت
 
به لطف عنایت الهی و به کوری چشم بدخواهان این دین و آیین و سرزمین، نظام جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری خود را برگزار خواهد کرد.
 
ملت بصیر و آگاه ایران صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه‌ها و تعدد آراء و نظرات، در یک موضوع وحدت نظر دارند و آن دوست داشتن و مهرورزی به این سرزمین و مهد تمدن و فرهنگ و ادب است.
 
حل مشکلات فراوان و متعدد که بعضی ناشی از کین توزی دشمنان تحریم‌گر، و برخی ناشی از بلایای طبیعی و شیوع بیماری، و بعضی نیز ناشی از کم‌کاری‌ها و عدم شناخت اولویت‌ها و در یک کلام عدم کارآیی‌ها است، تنها یک راه دارد و آن شرکت در انتخابات برای نوسازی و ورود مجموعه‌ای تازه‌نفس و پُرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور است.
 
از کتابداران و کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت می‌کنم تا نسبت به احقاق حق و ادای تکلیف خود در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و همچون گذشته حافظ ایران عزیز باشند. ان شاء الله.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها