جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
سمینار بررسی دیدگاه‌های امام(ره) منطبق با آموزه‌های امام علی(ع)

رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن به مناسبت سی‌ودومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۱۵ خرداد سمینار «بررسی دیدگاه‌های امام خمینی(ره) منطبق با آموزه‌های امام علی(ع) را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی رایزنی فرهنگی، سمینار مجازی «بررسی دیدگاه‌های امام خمینی (ره) منطبق با آموزه‌های امام علی (ع)» روز شنبه ۱۵ خرداد (۵ ژوئن ۲۰۲۱)، ساعت ۱۷:۰۰ به وقت توکیو (۱۲:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌شود.

در این برنامه که در فضای مجازی برگزار خواهد شد، پروفسور توسئی سانو استاد دانشگاه، از شخصیت‌های برجسته اسلام شناس و ایران شناس ژاپنی، پدید آورنده چندین اثر از بیانات حضرت علی (ع) و… که در چندین برنامه از جمله اولین دور گفت‌وگوهای دینی ایران و ژاپن، سمینار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و معرفی ایران در دانشگاه ریوکوکو (کیوتو) و... با رایزنی فرهنگی همکاری و حضور داشته، سخنرانی خواهد کرد.

این ویژه برنامه از طریق لینک زوم https://us02web.zoom.us/j/8364559495 قابل دسترسی است.

لینک اطلاعات مرتبط با این سمینار به زبان ژاپنی نیز در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی به آدرس http://air.ir/Zrqzeer در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. پخش نماهنگ‌های مختلف با معرفی امام خمینی(ره) از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها