پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
فروش ۳ میلیاردی نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم: نمایشگاه قرآن کریم توانست با فروش بیش از سه میلیارد تومان تجربه‌ای موفق در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مجازی ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) حسین صفری مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: در نمایشگاه امسال ۵۰۰ ناشر با بیش از ۱۶ هزار عنوان کتاب شرکت کردند و نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار دادند که به وسعت ایران بود.

وی گفت: مخاطبان در این نمایشگاه کتاب‌های خود را در بخش‌های دین، قرآن و عترت خریداری کردند و کتاب‌ها با تخفیف ۲۰ درصدی و به صورت «ارسال رایگان» عرضه شد.

مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: بیشترین مسافتی که تا کنون یک کتاب در این نمایشگاه طی کرده است به مقدار هزار و ۷۹۳ کیلومتر در فاصله تهران تا شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان بوده است.

صفری افزود: کمترین وزن کتاب در این نمایشگاه ۲۵ گرم بود که به کتاب «شناسنامه شهید دوران» مربوط بود.

وی افزود: در نمایشگاه امسال بیش از ۵۰۰ نقطه روستایی کتاب خریدند و با توجه به این که امکان سفر در ماه مبارک رمضان نیست این نمایشگاه به مخاطبان کمک کرد کتاب‌ها به دست مخاطبان برسد.

این نمایشگاه که قبلا به عنوان نمایشگاه حضوری در مصلا برگزار می‌شد سال گذشته به دلیل آغاز شیوع کرونا تعطیل شد و امسال بعد از فراهم آمدن مقدمات لازم در فضای مجازی برپا شد.

در پایگاه اینترنتی نمایشگاه با توجه به تجربه نمایشگاه مجازی کتاب، امکان جستجوی کتاب‌ها بنابر موضوع و نام ناشر با سهولت بیشتری انجام می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها