سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
امکان استفاده دانشجویان دانشگاه تهران از نسخه الکترونیکی کتاب‌های جهاد دانشگاهی فراهم شد

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تامين منابع علمی دانشگاه تهران در زمینه کتاب و کتابخوانی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، در این تفاهم‌نامه امکان استفاده پژوهشگران جهاد دانشگاهی از امکانات کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران فراهم شده است، همچنین دانشجویان می‌توانند از نسخه الکترونیک  کتاب‌های سازمان انتشارات در سایت کتابخانه دانشگاه تهران استفاده کنند.

این تفاهم‌نامه با هدف استفاده متقابل از توانمندی‌های سازمان انتشارات و کتابخانه مرکزی در راستای ترويج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و  حمايت از اقدامات و فعاليت‌های دانشگاهيان در عرصه کتاب، کتابخوانی، نشر و استفاده از منابع علمی منعقد شده است.

با انعقاد این تفاهم‌نامه سازمان انتشارات و کتابخانه مرکزی در زمینه‌های «توليد محتوا و  اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی، فرهنگی و ترويجی با موضوع کتاب و کتابخوانی و اشتراک‌گذاری محتوای آثار علمی برای دانشجويان و استادان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این تفاهم‌نامه به امضای رسول جعفریان، رئیس کتابخانه مرکزی و حامد علی‌اکبرزاده، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی رسیده است  و از تاریخ انعقاد به مدت 3 سال اعتبار خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها