چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه چت‌استوری بنویسید

مهلت شرکت در مسابقه داستان‌نویسی «چت‌استوری» نشر صاد و با دبیری رامبد خانلری تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌ عمومی نشر صاد، مهلت شرکت در مسابقه بزرگ «چت‌استوری»  تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه تمدیدشد.



«چت‌استوری» یکی از قالب‌های جدید نگارش داستان کوتاه بوده که بر مبنای گفت‌و‌گو بین دست‌کم دو شخصیت با جهان‌بینی‌های متفاوت شکل می‌گیرد. این قالب در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی دارد و حتی اپلیکیشن‌هایی مخصوص همین قالب قعال هستند. مسابقه «چت‌استوری» قدم خلاقانه‌‌ای از نشر صاد با همکاری نشرسرای خودنویس است که به دبیری رامبد خانلری درصدد کشف استعدادهای تازه داستان‌نویسی است.
 
مهلت شرکت در این مسابقه تا بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ مصادف با عید سعید فطر تمدید شده. علاقه‌مندان می‌توانند چت‌استوری خود را بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه بنویسید و فایل word آن را به ایمیل نشرسرای خودنویس به نشانی Info@khodnevis.ir ارسال کنند.
 
گفتنی است آثار دریافتی در مسابقه «چت‌استوری» پس از بررسی، در پلتفرم چت‌استوری منتشر می‌شوند و به پنج اثر برگزیده جایزه نقدی یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.
 
علاقمندان برای آموزش چگومگی نوشتن چت‌استوری می‌توانند به آدرس https://imanoor.com/landings/chatstory و یا بخش IGTV صفحه اینستاگرام نشرسرای خودنویس به آدرس Instagram.com/khodnevis99 مراجعه کنند و از توضیحات و آموزش‌های رامبد خانلری بهره‌مند شوند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها