دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
سومین دوره پویش کتاب‌خوانی «کتاب شارژ» تا پایان خردادماه تمدید شد

دور جدید پویش کتاب‌خوانی «کتاب شارژ» با محوریت کتاب «آن مرد با باران می‌آید» که از ۱۲بهمن ۱۳۹۹ آغاز شده، تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ سومین دوره پویش کتاب‌خوانی «کتاب شارژ» با همکاری انتشارات کتابستان معرفت، مرکز رسانه‌ای شیرازه و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران که از ۱۲بهمن ۱۳۹۹ آغاز و تاریخ پایان آن ۱۲اردیبهشت۱۴۰۰ تعیین شده بود، تا پایان فصل بهار ادامه خواهد داشت. جوایز نقدی این دوره از پویش مطالعاتی «کتاب شارژ» بیش از ۲۰۰ میلیون ریال است که به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
 
این دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب شارژ» با محوریت کتاب «آن مرد با باران می‌آید» به قلم وجیهه سامانی در حال برگزاری است. این کتاب داستان زندگی پرماجرای خانواده‌ای از طبقه متوسط در دوران نهضت اسلامی مردم ایران را روایت می‌کند و وقایع آن در مقطع هفدهم شهریور تا بیست‌وششم دی‌ماه ۵۷ رخ می‌دهد. راوی و شخصیت اصلی این داستان، بهزاد، نوجوانی سیزده‌ساله است و نویسنده داستانی جذاب و پرکشش را برای مخاطب به نگارش درآورده است.
 
این کتاب در سال ۹۷ در جشنواره شهید اندرزگو تقدیر و در سال ۹۸ نیز به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین شد. متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» به این شرح است:

بسمه تعالی
بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماه‌های آخر مبارزات نشان می‌دهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه جوا‌ن‌ها و نوجوان‌های امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان‌شاءالله.
 
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند عدد ۳ را به شماره ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا آن را از کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها