شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب شد

رئیس جهاد دانشگاهی طی حکمی، حامد علی‌اکبرزاده را به ریاست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، با حکم  حمید‌رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و  براساس مصوبه یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیات امنای جهاد دانشگاهی، حامد علی‌اکبرزاده برای مدت سه سال به ریاست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب شد.
وی پیش از این به مدت یک‌سال سرپرستی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی را بر عهده داشته است.

در متن این حکم آمده است:
 
«با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی، براساس مصوبه یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیات امنای جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم برای مدت سه سال به‌عنوان «رئیس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی» منصوب می‌شوید.

اهتمام به نشر آثار علمی دانشجویان و استادان، اجرای برنامه‌های نو و خلاقانه در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برندسازی و تقویت بخش اقتصادی و تجاری سازمان با همکاری شعب، حفظ و ارتقاء جایگاه جهاد دانشگاهی در حوزه نشر کشور، استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی برای توسعه فعالیت‌های سازمان، اهتمام جدی به مساله نشر الکترونیک و اجرای پروژه‌های تولید محتوا در قالب کتاب و نشریه، ازجمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امید است با یاری خداوند متعال و همیاری و همدلی همه جهادگران عزیز، در انجام وظایف و توسعه کمّی و کیفی فعالیت‌های آن سازمان موفق و موید باشید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها