چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
گام دوم طرح «کتاب‌یار» در تبریز آغاز شد

مرحله دوم طرح کتاب‌یار، با عنوان عیدانه کتاب از امروز، بیستم اسفندماه تا ۲۵ اسفندماه در کتابفروشی های تبریز اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، در طرح کتاب‌یار در کتاب‌فروشی‌های معتبر شهر تبریز ۳۰ درصد به خریداران کتاب تخفیف داده خواهد شد. در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقه‌مندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به تلاش صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و هدیه کتاب نوروزی، گفت: طرح کتاب‌یار در راستای اولویت‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز و از مصوبات این کمیسیون بوده که اعتبار آن از محل بودجه امسال تامین می شود.

بابک دانش پناه، هدف از اجرای این طرح را افزایش میانگین سرانه مطالعه در سطح استان و کلانشهر تبریز اعلام کرده و می افزاید: در زمان کنونی میانگین سرانه مطالعه این شهر در شان و جایگاه تبریز شهر اولین ها نبوده و با اجرای این طرح تلاش می شود علاوه بر حمایت از حوزه کتاب و نشر، سرانه مطالعه در این شهر نیز افزایش یابد.

یادآوری می‌شود، این طرح به همت شهرداری تبریز و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۶ تبریز، اداره کل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز و سازمان سیما منظر شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعطای تخفیف ۳۰ درصدی خرید کتاب برگزار خواهد شد.

شهروندان محترم و فرهنگ دوست تبریزی می توانند در این طرح با مراجعه‌ به کتابفروشی های معتبر و همراه داشتن کارت ملی نسبت به خرید کتاب اقدام نمایند.


 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها