سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
روایت ۱۱۱ قصه در «شب‌های شیرین» محمد میرکیانی

کتاب «شب‌های شیرین» به نویسندگی محمد میرکیانی و تصویرگری سیمین شهروان در بردارنده ۱۱۱ قصه پیش از خواب برای کوچولوها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «شب‌های شیرین» به نویسندگی محمد میرکیانی برای قصه‌گویی پدران، مادران، و آموزگاران پیش از دبستان و با زبان قصه‌گویان نوشته شده است و تمام کسانی که تاکنون قصه‌گویی نکرده‌اند نیز با بهره‌گیری از این کتاب می‌توانند برای خردسالان، پیش از خواب قصه‌گویی کنند.

میرکیانی در کتاب «شب‌های شیرین» با بهره‌گیری از تجربه‌های خود در زمینه‌ی قصه‌گویی در صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش این اثر را تالیف کرده است.

این کتاب برای اولیا، مربیان و پژوهش‌گران مناسب است و نویسنده در بخشی از مقدمه‌ی آن خطاب به پدران، مادران، و آموزگاران آورده است: شنیدن قصه یکی از نیازهای همیشگی خردسالان و کودکان است. کم‌تر کودکی را می‌توان یافت که دوست نداشته باشد شب‌های شیرین زندگی را با شنیدن قصه‌ای از زبان پدر، مادر و بزرگ‌تر دیگری سپری کند.

چاپ نخست کتاب «شب‌های شیرین» برای گروه سنی «اولیا و مربیان» در ۴۴۴ صفحه با شمارگان ۲هزار و۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰هزار تومان به چاپ رسیده است و در مراکز عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی: shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها