شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
عرضه‌ کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب با تخفیف ویژه

کتاب «خون دلی که لعل شد» به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تخفیف 42 درصدی از سوی انتشارات انقلاب اسلامی عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات انقلاب اسلامی، کتاب خاطرات حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان «خون دلی که لعل شد» را به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تخفیف ویژه در سایت book-khamenei.ir به مدت 10 روز عرضه می‌‌کند.
 
این کتاب ترجمه‌ فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی منتشر شده بود. نسخه فارسی کتاب «خون دلی که لعل شد» برای نخستین‌بار در سال 1397 منتشر شد و تا کنون 15 نوبت تجدیدچاپ شده است.
 
کتاب حاضر، اگرچه که شبیه کتاب خاطرات و داستان است، اما سرشار از حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌ها است. به تناسب هر واقعه و حادثه، درس‌ها و عبرت‌های مرتبط برای مخاطب شرح داده می‌شود و از این‌رو می‌توان کتاب را حکمتنامه دانست که به جوانان درس زندگی می‌دهد؛ درس توکل و توسل، دینداری، صبر، مقاومت و ایستادگی، شجاعت، زهد و دنیاگریزی، پرهیز از تجمل، همسرداری و عشق به خانواده، دلسوزی برای مردم، هوشمندی در برخورد با سختی‌ها، مدیریت بحران، کار تشکیلاتی، مطالعه و علم‌دوستی و ...
 
سخن اصلی کتاب، همان است که در نام این کتاب متبلور شده است. مخاطب با خواندن کتاب پی خواهد برد که با صبر و استقامت، همه‌ اهداف مهم و بلند، دست‌یافتنی خواهد بود.

 
علاقه‌مندان برای خرید کتاب «خون دلی که لعل شد» با 42 درصد تخفیف، اینجا را کلیک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها