شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
چهارمین جشنواره «قهرمان کتاب» در دشتی فراخوان داد

فراخوان چهارمین جشنواره «قهرمان کتاب» در شهرستان دشتی ازسوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اعلام این خبر گفت: چهارمین جشنواره قهرمان کتاب دشتی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استاد هاشمی‌زاده برگزار می‌شود.

حمید زارعی ادامه داد: جشنواره «قهرمان کتاب» یک مسابقه فرهنگی است که کتابخوانان می‌توانند در فضایی سالم با هم به رقابت بپردازند. این جشنواره در سه مقطع تحصیلی «دبستان پایه‌های چهارم تا ششم»، «متوسطه اول» و «متوسطه دوم‌ برنامه‌ریزی شده است.

وی دو کتاب را به‌عنوان منبع جشنواره معرفی و تصريح كرد: در مقطع دبستان کتاب «شهر خورشید» و در دوره متوسطه «نگاهی به خورموج» منابع این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهد.

زارعی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند منابع را با تخفیف ویژه 5000 تومان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی به نشانی (خورموج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی) یا پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استاد هاشمی‌زاده (خورموج، خیابان شهید شهریاری، جنب دبیرستان علامه طباطبایی) تهیه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی ادامه داد: اول اسفندماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تعیین شده است و آزمون کتبی جشنواره روز 12 اسفند برگزار خواهد شد.

زارعی در پایان با اشاره به اینکه آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: به نفرات اول هر مقطع 3 میلیون ریال همراه با مدال قهرمان کتاب، نفرات دوم 2 میلیون و 500 هزار ریال، نفرات سوم 2 میلیون ریال و نفرات چهارم و پنجم هدایای فرهنگی اهداء می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها